My Site
Facebook Twitter Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

STORY 'BOUT ME DARLINKS LOVER FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

Second Day School :(
Friday, January 03, 2014 - Purple - 0 Comments


Assalamualaikum , hye ...
Hani nak story agy la hari ni . 
Hari ni so bosan maa ! Ceq bosan na !
Hani dapat kelas 4 Akik dengan Elis Hensem ni .
Serious bosan . Hmmm , tak boleh nak buat bising cam dulu .
 Nak bercerita dengan Elis apatah lagi . Pergghhh ! Nak kelas dulu ! Nak ! Nak ! Nak ! 
Hmmm , tapi , kitaorang semua memang dah berpecah abis dah . 
Sikit sini , sikit sana ... Hani tak sangka dapat kelas Akik . 
Hani tak nak pun sebenarnya . Memang tak nak . Apa nak buat kan ? Dah dapat tu .
 Ergghhh ! Rase cam tak nak gy skolah pon ada gak ... Pak ahhh ! Tak nak ohhh !
By the way , Akik kelas Sains . Memang Hani mintak kelas sains pun ... 
But , kelas first lorhhh . Lagipun , abang sepupu Hani cakap , kalau amik kelas sains susah sikit lah .
 Hmmm , tension bila orang sekeliling kata sains ni susah sikit . Uwaaaa ! Rase nak nangis jeeeeee . 
Tak nak ! Jangan lah kata begitu donkk ! Hekkk !
What ever lah . Okayh , cite lain plak .
Nak tahu tak ... dia kelas lain leee . 
Dia kelas Ametis . Kelas kedua sains tulen . Dia dapat 6A 2B . 
Wahhh ! Detail ceq bagitahu pasal dia na ... 
Haha ... ni kalau lah dia TERBUKA blog ni , mati ceq . 
Kantoi lorhh . Haha ... by the way , kalau dia TERBUKA lah blog ni ... 
I just want to say CONGRATES to you ! :)
Hesy ! Gedik kau ni Hani !
Lupakanlah dia ... fokus ! Form 4 ni bukannya makin senang tau ...
 makin susah lahhh . So , fokus !
Mangat ! Bak kata Elis . Tersedak dia Hani sebut nama dia .
Sebut pasal Elis ni kan ... Hani teringat dia ni bakal pindah . Abby pun nak pindah . 
Korang ... jangan lah pindah , tak rindu aku ke ? Ha ? 
Hmmm , tak pe lah kalau korang nak pindah . 
Tapi , aku nak korang tahu aku sayang semua kawan - kawan aku .
Tanpa korang , tak de kawan lah aku jawabnya . Aku ni bukan jenis friendly lorhh !
 Haha ... susah nak dapat kawan yang satu kepala dengan aku !
Tak kesah lah apa pun . Tapi , aku sayang korang tau ? Perghhh ! Nak nangis aku tulis entri ni .
To Dina yang baru pindah skolah lame dia balik ,
Aku nak kau tahu , kitaorang rindu kau .
Asal lah kau pindah .
Rindu nak dengar kau ketawa , buat lawak cam dulu .
Ya Allah , gila rindu . Apalah jadi nanti kalau geng kita pisah semua nanti .
Aku sayang korang sesangat .
Hmmm , aku harap sangat Allah jaga persahabatan kita .
Korang , hmmm ... aku sayang korang . Aku tak nak kita pisah . LOL !
DIPERTEMUKAN KERANA ALLAH , DIPISAHKAN KERANA ALLAH . :')
Kata - kata tu paling bermakna . Jodoh , pertemuan , ajal , maut semua di tangan Allah .
Kita hanya mampu berdoa dan berusaha .
Okayh - okayh , mood lari lah malam ni . Sorry ea ?
Bye , Assalamualaikum .


De'Owner

Hello! Hye! Annyeonghaseyo! Assalamualaikum ... I`m Haney, 17 lovely young age. I'm just ordinary girl :* Thanks for your visit :D
Taghboard

Credit

Template by Siti
Owner is Haney